tirsdag den 15. december 2009

SVAR MIG LIGE:


Sværdet i stenen

Jeg har fundet ud af at det er svært at sige "Kina I klima", "Klima i Kina".
Jeg er syg men jeg har drømt underlige drømme hele natten. jeg drømte at jeg tog et helt brød og stoppede ind i munden, men da jeg ikke kunne have det derinde gav jeg det jeg havde i munden til min veninde, Amalie Gammelgaard, også spiste hun resten af det klamme brød jeg havde haft inde i munden. Da jeg havde slugt brødet, tog jeg ud på min gamle Rudolf Steiner skole, hvor en gammel klassekammerat skulle spille Für Elise, på en helt ny måde! men da han begyndte at spille på flyglet forsvandt klaveret indunder klaveret og ud på væggen bagved som et billede. Jeg var den eneste der sagde "prøv igen!!!" men det skete hver gang. da jeg lige skulle til at råbe igen, kiggede jeg bagud og jeg fik øje på en utrolig smuk dreng, mand, ved ikke. Han kiggede på mig men hver gang jeg kiggede igen gjorde det nærmest ondt i mine øjne fordi han var så smuk. Jeg rejste mig og gik hen imod et toilet, hvor jeg låste mig inde.. det var lidt som når man er så fuld at alting svimler og kører rundt så man bliver nødt til at sidde og trække vejret laaangsomt for ellers går man kold. Men ude på toilettet var der ikke toiletpapir men kun gavepapir fra Kina, og jeg tog det med hjem! for det var flot. men hver gang jeg kiggede mig tilbage så jeg ham der fik mine øjne til at gøre ondt. Så lige pludselig vendte jeg mig hurtigt, jeg tog en form for Zorro maske på også rørte jeg drengen. og idet jeg rørte ham blev jeg til flydende blåt maling som han samlede op og malede på hans egen krop. Så sad jeg nærmest på hans krop og var ét med ham... men det gjorde stadig ondt, fordi han var så smuk? ... men jeg vidste,ved, godt hvem han var,er.. det er fuckt, for det ville jo aldrig kunne ske! men det var SÅ virkeligt.......!!!! jeg kunne sådan dufte ham da jeg vågnede!!!
men jeg har også feber.... måske er det derfor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar