torsdag den 17. december 2009

Nye idé til min nye livsstil

  • Jeg vil være Danmarks mest bloggede person, så Stines Storesøster ikke længere har prisen.
  • Jeg vil aldrig farve mit hår igen, medmindre det er fordi det bliver gråt eller jeg får noget sygt ud af det.
  • Jeg vil aldrig købe billige-dårlige-skod-sko igen. Så hellere give 1.000,- for nogle gode!
  • Jeg vil eje en ildslukker før jeg bliver 25 år.

  • Jeg vil læse to bøger på en uge, engang jeg får lyst.
  • Jeg må starte i fitnessworld el. lig.
    = overvinde min frygt for klamt metal som alle mennesker rører ved, lidt ala i busserne hvor alle mennesker holder fast i metalstængerne

  • Jeg vil lave mit tv-scartstik så jeg igen kan se tv 4-8 timer om dage. for det tror jeg på er lærerigt, når nu jeg ikke går i gym.

  • Jeg vil stoppe med at spise Svinekød, én gang for alle!

  • Jeg vil melde Julie Velling til "Paradise Hotel" og Lau til "Singleliv".

  • Snave en kendt

  • Købe en hund (måske en fugl er bedre, selvom de bider!), bare for at bevise jeg ER god ved dyr.

  • Blive besøgsven; Du får gratis slik osv. + hvis du kommer der ofte nok/længe nok og flittigt nok, er der chance for du arver hele lortet. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

fortsættelse følger....................................................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar