tirsdag den 8. december 2009

Jeg tror ikke } Jeg tror

Fald flad om og findd ingen grund til at skygge over du snød i testen. for vi finder alligevel ud af at du er en kujon hvis du også har glimtet i øjet - ligesom alle de andre. Kujoner.

I dag er der for mange tanker i mit hoved.... igen i dag.
Noderne var hårde at læse og koncentrationen hård at holde kørende..
Jeg ringede til Daniel. hvor mon han er, hvor mon han helst vil være lige nu.

Jeg ville ønske jeg bare kunne lukke hænderne sammen, som i et klap - også ville alting forsvinde i en hurtig bevægelse med en skinger lyd.
Så ville jeg kunne tænke uden at skulle tænker over konsekvenserne Så ville jeg bare kunne smile og gynge, som bølgerne og rulle derud af som en rulletrappe i H&M.

Det er som om der er vand inde bag min pande, og som om der er luft udenfor øjnene. Så alt er som plastic-børn og som brændende biler og provokerende stenkastende -klima bøller, der bare venter på at lade politiet afprøve deres lømmelpakke. - el-pakke, Ømme-pakke.

Musik er ikke en ting du kan. Det giver.

du er det bedste og det værste. du er det der kan holde mine fødder på hver deres plet. når jeg græder holder du ikke mit hoved, men mit hjerte. du giver mig ikke følelserne. nærmere styrken. hvor kan jeg finde mig i den cirkel du har og hvor kan jeg droppe det ene eller det andet. kan jeg godt blive som en tyv og stjæle lidt af dig, putte det ind i mig. putte.

Du har alt.

hvordan kan man være så stort en idiot, men stadig have så sexet en klang..... jeg forstår ikke at det kan irriterer mig så meget, når der ikke er noget jeg burde irriterer mig over. - TYPISK mig. Jeg beslutter mig for at det er "ikke noget for mig", og Basta, så er det ikke. men klangen er sgu godt. det kan jeg ikke pille fra hinanden og samle omvendt som normalt.

- det er pisse irriterende at mit liv skal skrives ned i en bog fra KL. 08.00-15.00 hver dag. det giver mig stress. jeg hader skemaer. jeg hader bøger. skoler. autoriteret. hvor.
jeg vil bare ikke skrive ned i en bog at jeg ikke gennemfører... så hellere aldrig tilstå.


Jeg savner Sofie. hun er nærmest taget på en rejse væk fra jorden og fra brostene på gaden. det er lidt som om hun gemmer sig bag det. det det det det det det......
nu skal du gemme dig godt, min pige. for du har gemt dig hele dit liv, men nu er du på grænsen til at blive fundet. det kan godt være svært for der er sgu dejligt på taget; dejligt i den bløde skovbund med mos og den helt unikke duft af jord, ord og svampe der er fugtige og unge.
men der er endnu bedre her på spidsen af livet. her kan du falde eller glide. du skal sgu ikke regne med der er en der samler dig op når du har taget springet. for sådan er det ikke længere. for hvis ikke du kan indfinde dig med dig regler der er her, er det her ikke et sted for dig. Osv.


- for mange tanker
- for mange noder
- for meget kontrol
- for mange sorger
- for lidt lys
- forældet
- for forelsket
- for mange skrig, skrål er vi fri.
bla bla bla bla bla bla bla blaapåewowesrjewriewjshgrfbsjdhfuehjrf efoidsfguidhfdfjsuihfdskf sfsoiejrfoisfjsdkfnsdf giv mig guld og grønne skove. guld i bjergene og penge på træerne. solen som natlampe. månen som balsam og Aladdin som i håb.

kl. 21.13... 13 er ulykke. terror er sex

Ingen kommentarer:

Send en kommentar