tirsdag den 29. december 2009

Año Nuevo


Kære Aalborg.
D. 25/12-2009 oplevede jeg min by.
Alting starter som det starter. Tøjet tages ud af skabet, anbringes på kroppen også åbnes døren og af sted.
Kære Aalborg.
jeg er skuffet og ikke spor overrasket.
hvordan kan det lade sig gøre at selv i år 2009 skal kvinder høre ordene "hvor meget skal du have" som var vi et produkt de bare kan håndplukke ned af hylderne i Føtex. Jeg er rystet over at mændene, og for ikke at glemme kvinderne kan finde på at tale sådan til andre. Jeg ved hvad Aalborg er. Og det er sådan det er. Vi går alle sammen i det samme tøj, nogle med en ekstra detalje eller to, andre ingen forandring. Piger har langt hår, gerne i en knold, for hvis ikke er de lebbe kællinger, som jeg, eller ikke rigtige kvinder. jeg er træt. jeg er træt af at høre om at jeg ikke er en kvinde pga. min hårlængde. Jeg er træt af at jeg fik en på hovedet, en nat på vej hjem fra byen, af den simple grund at manden ikke mente jeg var en rigtig kvinde og derfor følte et behov for at råbe efter mig at jeg var en forpulet lebbekælling som ikke hørte til i dette land. Min reaktion var at vendt mig om og spørge hvad han havde tænkt sig. Hvad jeg ikke havde forventet var mandens reaktion. Han løftede hånden, og svingede den i luften så den ramte mig pænt solidt i baghovedet Derefter var hans svar; "Du skal fandme ikke svare igen, kælling". heldigvis for ham (og jeg) kom en vagt ud fra MC. Donald og lagde den lidt halv tykke, skaldede rocker-lignende mand ned på jorden. Hvor kan det irriterer mig.
Også oplevede jeg det igen d. 25 dec, da jeg var i byen med min storebror og en fælles ven. En mand der kom hen og tog fat om mit hoved og hviskede mig ind i øret "hvor meget skal du have for at.... du ved..." føj for satan! hvad helvede er det for en underudviklet tankegang? Hans begrundelse for hans spørgsmål. lød på at jeg havde en kunstig pels på, nåh ja, for det giver dig rettigheden til at købe en anden. skammeligt og sørgeligt. Det er rystende.
Den næste der spørger mig; hvor meget! ELLER kalder mig noget i stil med lebbe, pga. mit udseende, får et ...... skammeligt minde. noget med nøgen. politi. anal. dildo. live. ild. sadistisk. Kh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar