fredag den 4. december 2009

STOP




Han rører ved mig, lader hænderne glide ned af mit bryst
Det er koldt, men jeg må give ham gløden
Han bider mig, min pligt er at skrige
- 3.500 kr. - Jeg er din for i nat
Du holder mig, hvor kan jeg løbe hen?
hvor er jeg nu?

Det rammer mig. Som en sten der kastes mod en rude
det splintres, skærer så dybt.
Det er udenfor mig. ikke længere inde.
- hvor lang tid kan du beholde mig i din næve
Du holder mig, hvor kan jeg løbe hen
Hvor er du?

Hvad får dig til at tro du kan sende mig dét
Hvordan kunne du nogensinde forstille dig at du måtte bruge mig til det
hvilken verden har fået dig til at bruge hænderne, fødderne, munden - hele din krop til dét
hvorfor kigger du ned, når du burde se i øjnene
hvordan kan jeg nå dig, når du aldrig vil nå mig
du elsker min krop, men hader når jeg bruger den til min frihed
når mine læber glider fra munden og ned, får jeg knyttede næver og dømmene blikke
men når jeg ser dig med to kusser i hver hånd, en til hver lyst, er min pligt at sige du er det værdigt
På markedet har de den bedste kvalitet af dén slags. - Billige, skrigende, unge, villige, slanke, lave, anale, oral . Fortabte.
Når jeg ser din lønseddel, smiler jeg, for du fortjener mere end mig.
Mit arbejde vil aldrig kunne måles med dit, jeg tager tros alt vasken, mens du tager magten.
Du sidder på solen, som gud, Allah, Buddha - oraklet, som ministeren, som kongen, som paven, som oraklet, miraklet, brændmand, politimand, skraldemand.

Det er rystende at man stadig i år 2009 skal høre unge mennesker - kvinder som mænd, accepterer kvindehandel, undertrykkelse, vold og udnyttelse samt selv bruge skældsord som luder hver enestedag. Det ryster mig at det accepteres og grines af, at kvinder udnyttes hver eneste dag i Europa; udenfor din dør. Kvinder sælges dagligt til bagmænd, der tjener fedt på deres nød og på deres uvidende skæbner.
"Man er ikke en rigtig mand, før man har prøvet en luder"
Føj for satan, hellere der kunne lige så godt siges; "Du er ikke en rigtig mand, før du har voldtaget, smadret og frihedsberøvet en kvinde." Men da lyder det ikke så tiltrækkende mere. Nej, så er menuen lige pludselig ikke så appetitlig som den ellers serveres - med ekstra fyld, besteånde af cilikone og underkastede kvindekroppe på toppen.

KVINDE, BRYD IKKE SAMMEN - BRYD UD!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar