tirsdag den 24. november 2009

Ungdomsuddannelse




- op i min fede røv. jeg vil hellere dø afbejdsløs - dø som en ludfattig nettomedarbejder, dø som en uuddannet middelmådig kvinde, dø som en kvinde der ikke kan regne med X og Y, der ikke kan lave AT, NV eller super udtænkte fysikraporter om stjerneafstande osv - end at bruge 3 år af den allervigtigste tid i mit liv på at være ulykkelig. Jeg vil hellere være lykkelig i mit nu, istedet for at have en idé om at om 3 år, bliver jeg lykkelig for der kan jeg tage en hue på. Det ærger mig så inderligt at det ikke er accepteret at gøre det jeg gør. Leve det liv jeg ønsker. Nyde det éne liv jeg har fået og udnytte det fuldt ud.
Men det er hvad jeg gør. Jeg lever, du skal gøre det samme. Du skal leve med mig for dig, for først der kan Du flyve væk, Daniel, sammen eller alene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar