fredag den 27. november 2009

this is mere end hvad dit <3 kan overskue. haps haps


Den klassiske.
Sofie W.F fik en bums i nakken, der var så stor at det lignede en byld. Lægen happede en giga nål ind i baghovedet på Sofie W.F, og det her var resultatet.

* * * * * *
Jeg giver den 6 ud af 5 mulige





Jeg købte et par militær Dr.Martens støvler i pink, i en butik i Berlin. De voldbollede mine fødder. MHM

* * * * *
Jeg giver dig 4 stjerner ud af 5 stjerner












Jeg elskede det ur, der fuckede.

Det var så flot.. og guld... men det gik bort til karneval

* * * * *
Jeg giver dig 3 stjerner ud af 5 mulige











Efter festival = sex
* * * * *
Jeg giver dig 2 stjerner ud af 5 mulige



Daniels naller, drums.

* * * * *
Jeg giver dig 3 stjerner ud af 5 mulige
















Jeg elsker dig Julie linea. Der er ingen som der der kan vælte rundt og smadre dine ben/arme osv. fuldstændigt. det er altid syyyggt voldsomt!!!! Højehæle!

* * * * * Jeg giver dig 4, stjerner ud af 5 mulige










Ingen kommentarer:

Send en kommentar