fredag den 22. januar 2010

Rig og Berømt










Alle de gange jeg har spurgt min Mystic, Magic 8-Ball, om jeg bliver rig og berømt, har den sagt, YES.... og den lyver aldrig. Så bare lige send en mail med ting du gerne vil have når jeg bliver rig.. og ja, self. må du besøge mig i mit hus i Sverige og være med i min sekt..... Så kunne jeg købe en bil , i leopard, også kunne jeg så køre lidt rundt i den på min egen ø, som skulle hedde Hawaii2 og der skulle optages ROBINSON bare i en vildere udgave hvor det gjaldt om at overleve så længe som muligt kun udstyret med en guldske og et minutur der ubevidst aldrig virker, samt et følgeskab af to muskuløse tvillinger der tager steroider.
Så kunne jeg sidde der på øen med fødderne klasket op på bordet, hænderne i sandet og drikke en fandens masse af verdens 9 dyreste flasker vand. Jeg ville have tænder så hvide som kirker i DK, før hærværk og Louise og Stine skulle komme og lave mine negle. Jeg ville have langt krøllet hår som kunne bølge i vinden og en talende fugl til at skygge for solen. Højhuse som legeplads, penge som toiletpapir, fly som legetøj og proppen en bønne i jorden som ville gro sig så stort at det tilsidst nåede himlen, så jeg kunne klatre op til kæmperne og indse at jeg bare er et lille menneske.... som har en ø, og et palads. men jeg er bare en lille krumme i forhold til de høje magter på den anden side af skyerne.
men det er self. kun hvis min mystic, magic b-ball har ret... eller hvis jeg bliver rig og syg i hovedet...................

Ingen kommentarer:

Send en kommentar