onsdag den 6. januar 2010

BØSSEBLOD


VI SKAL FANDME IKKE HAVE NOGET BØSSE-BLOD HER I DANMARK! FØJ FOR SATAN. GODT BØSSER IKKE KAN DONERER BLOD HER!
jeg står her med Ole Jensen, førtidspensionist.
"Ole, hvad ville du sige til, hvis det blev lovligt at homoseksuelle mænd kunne blive bloddonor?"
"ja, hvad ville jeg sige da. Jeg vil saksulme da ikke have bøsseblod i mine åre. Den sygdom vil jeg helst se mig fri fra, da!"

- Jeg siger hermed tak til Ole fordi han gav sig tid til at svare på mit spørgsmål. Vi vender tilbage med de sene nyheder, hvor vi har eksperter i studiet for at vurderer en yderst sjælden vase fra Kina, som Karen Mathisen har taget med sig, hele vejen hjem fra en ferie med hendes mand, i Thailand 1941!
Senere i aften byder DR1 på "Sofie Trolde Spørger DK"
Se også med på tv2 hvor Dronningen vil lære dig at danske Break Dance.

HJÆLP

Ingen kommentarer:

Send en kommentar