fredag den 15. januar 2010

I Sverige

Det her er mit lille hus. Efter min mand er færdig på konservatoriet i stockholm og jeg også har taget en uddannelse den vej, køber vi denne ødegård i sverige. 15 km. fra Göteborg. Helt ensomt ligger dette fantastiske sted. Om Sommeren når skoven er grøn kan man gå lange ture i skoven i timevis, og stadig komme til steder man aldrig har set. der er elge og smådyr og fugle der synger. Du kan bade i søen og lave bål bag huset datten lang. Om vinteren kan du stå på ski i den sneklædte skov og på de mange stier med høje bakker! Om dagen kommer der elever til vores hus for at modtage klaver, saxofon og sang undervisning af min mand og jeg. Udover det laver min mand musikterapi, især for børn!
Vi har en køkkenhave hvor vi dyrker de vigtigste grøntsager selv, økologisk.

bag huset lidt væk fra huset, har vi en lille plads hvor vi har et udekøkken og en bålplads.
Nogle aftner om ugen og i weekenderne spiller jeg (og min mand, og vores fællesvenner fra stokholm konservatorie, hvor min mand har studeret sammen) på en lokal jazz club.


Vi har 3 børn. måske 4!





Jeg har min christiania bike fra København med derop som jeg kører lange ture på!


Inde i huset har jeg mit eget lydsystem, Bazooka soundsystem, som er mit primæet arbejde. Der kommer mange kunstere til ødegården for at opleve "den nye lyd".

Om Natten sover jeg i et rum som dette, med en dobbeltseng. Der kan jeg ligge og kigge på stjernerne og ud på en sneklædt skov om vinteren. Der er et system der automatisk slår til om sommeren så der ikke kommer sol ind.
Vi har geder som kan give os mælk og ost. Sofie, Mathilde og Felix, hedder de.

Vores hønsegård der giver os æg. De spiser aller vores rester og på den måde hjælper vi hinanden!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar