mandag den 1. november 2010

godnat min skat

jeg er en af de personer der både ønsker det, fornemmer det og har brug for det.
jeg ved bare ikke hvad skla skal gøre med det denne gang. denne sang... det er lidt et nyt vers... og jeg kan ikke læse noderne deri.. de giver ingen mening.. måske er det jazz eller en anden form for eksistens. jeg ved bare at jeg føler mig tom og fyldt, som en tromme eller en spand med vand. eller som når du putter hænderne ned i en pose mel.. det er ret blødt og dejligt.. og dine hænder bliver hvide... det er en god fornemmelse. Eller som når du putter sæbe i en kop og kommer et sygrør derned i, puster og ser hvordan der kommer et hus omkring koppen af bobler.
jeg savner og jeg hører dårlig jazz...... eller god musik, jeg ved det ikke... godnat skat.

Jeg kan bare ikke gøre mere end jeg gør. jeg kan ikke give dig guld og grønne skove, en farai, et drømme land eller nye tanker... det kan jeg ikke, for jeg ejer ikke selv så meget. jeg har kun de her brikker. det er bare som om, jeg er i en tidsløs tilstand og jeg vil jo ikke såre dig... Må eg få den elefant derovre i hjørnet? eller må jeg godt gå den anden vej... hvad er mine odds... årk.

gonat min skat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar