søndag den 25. april 2010

En kærligheds historie

Han taler om dig hver eneste nat, i alle hans drømme. Der er intet jeg kan stille op, selv ikke når jeg er blottet uden for alting, og indenfor i mig selv. Jeg beder dig, ta' ingenting fra mig, del det. Men ikke ta' det fra mig. Jeg ved du kan, men hvorfor.
Der er højere ting end hvad jeg overhovedet kan se herfra. men drømmen om det derude er langt tættere på end nogensinde. Dine øjne og din duft. dine skæve ord og berørelser fanger mig gang på gang. På det dybe vand kan intet menneske alligevel overleve. Selvom du redder mig, er jeg ikke andet end her uden redningsvest. Men med solen skinnende i mit ansigt og med brændende ønsker.
Jeg elsker dit jeg, selvom jeg godt ved at jeg er en del af jeget. det kan være svært at være et jeg, når jeg mangler mig selv i meget af det jeg gør. min del af dig. dig. os. jeg kan tage alt fra dig, fra dig i dag og i morgen, men jeg gør det først i nat. når lyset er slukket og du er i den anden verden.

Sov godt skat, jeg elsker dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar