lørdag den 24. april 2010

BUFFALO SOLDIER

Jeg har købt et par Buffalo sko. Ganskevist er det "HOT" udgaven - som er "den billige buffalo"( = Den sko som man købte i udlandet eller hvis man gik i 4. klasse og bare gerne ville være sej). Jeg husker tydeligt mine buffalo.. De var orange og så stod der "SPICE" henover. Død lykkelig. Jeg er stenstikker på at de kommer på mode igen. Idet de ganske enkelt bare er fede og så snart du ser et menneske med Buffalo, får du straks et begær uden lige, efter sådanne sko.
For at pynte lidt på fornøjelsen er mine sorte, med grønne neon striber, ægte 90'er. De gør mig meget højere end jeg er og frygten for at vælte og knække mine ankler er ikke længere en bagtanke.


Min plan er følgende:
Tage ud i alle genbrugsbutikker i Nordjylland
Købe ALLE buffalo sko jeg kan finde
Pakke dem op på loftet
Sælge dem når de bliver FASHIONN
SÅDAN JOHAN... og jeg er rig..
a

Ingen kommentarer:

Send en kommentar