lørdag den 2. oktober 2010

1-69-564-342-34-5

Ting der på den ene eller anden måde har fået min opmærksomhed, enten pga. skræk, fascination, kærlighed, had, sjov eller lidenskab.

Liv i Rummet. Ufoer og Aliens... jeg elsker det.
Historiske øjeblikke som holder forandre verdens synspunkt.

Astrologi, Stjernetydning og stjernetegn


Sunset Boulevard, Junkfood som ikke feder! (ha Ha ha ha.... alle ved jo at det er en stor fed joke...)

Stjerneklare nætter

Mænd i kvindetøj, der mener det.

Strunge. Mennesker der lever udenfor deres liv.


Lundin... Massemordere. Skrækslagende, fascinerende og modbydeligt. Gennemtænkt og udspekuleret!
Ludo med Julie Linea, Cronbørgen og Mathilde Louise på Klostertorvet en støvet aften med blæst
Ægishjalmur, der sidder på mit bryst og giver mig styrke.
Gravide mennesker. Björk

Mennesket i rummet....
Moderne ballet/dans

skoven. Duften efter regn. Farverne i efteråret. synet ved foråret og nætterne om sommeren. Jeg elsker skoven. Det er nok det sted jeg elsker allermest i den her latterlige verden. Derude er der stille og roligt, men stadig fyldt med liv.

Lyskæder
Healing og spirituel kraft

Danmark
Sverige!
Holland
Tyskland
Island
Indien
Scotland
Frankrig
Nepal
Tibet
Grønland

Rudolf Steiner farver og kreativitet

Trommeslagere og rytmer

Cirkus og hypermobile mennesker

Merzbow og Noise

Punk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar